5 PYTAŃ DO TRENERA – HETMAN LASZKI

Screenshot_2025-07-26-11-08-49-385_com.facebook.katana-edit

Łukasz Gaweł, nowy szkoleniowiec zespołu Hetman Laszki, który rywalizuje w klasie A, grupa Jarosław, podzielił się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat przygotowań, zmian kadrowych oraz planów na nadchodzący sezon. Trener z optymizmem patrzy w przyszłość i zapowiada walkę o jak najwyższe cele.

1. Jesteście już po kilku tygodniach treningów – jak przebiegają przygotowania do sezonu?

Jesteśmy w trakcie intensywnych przygotowań do nowego sezonu. Do tej pory wszystko przebiega zgodnie z planem. Frekwencja na treningach i sparingach jest bardzo wysoka, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.

2. Jak wygląda kadra – jakieś zmiany, wzmocnienia, roszady?

Niektórzy zawodnicy z różnych przyczyn nie wznowili treningów, natomiast planujemy kilka wartościowych wzmocnień, które mam nadzieję dadzą nam jeszcze więcej jakości na boisku.

3. Jakie cele sportowe i organizacyjne stawiacie sobie na ten sezon?

Dla mnie jako trenera najważniejszy jest rozwój indywidualny zawodników, który przekłada się na drużynę jako całość. Jeżeli chodzi o cel sportowy, będziemy w każdym meczu walczyć o zwycięstwo, by na koniec sezonu zająć jak najwyższe miejsce w tabeli.

4. Jak oceniasz poziom ligi? Czego się spodziewasz po rozgrywkach w jarosławskiej klasie A?

Patrząc na liczbę spadkowiczów z klasy okręgowej oraz wysokie aspiracje wielu drużyn, uważam, że w nadchodzącym sezonie jarosławska klasa A będzie mocna i wyrównana. Do każdego meczu trzeba będzie podejść z odpowiednią motywacją i zaangażowaniem. Przeciwnika trzeba szanować, ale nie należy się go bać, zatem z optymizmem patrzę w kontekście nadchodzących rozgrywek.

5. Na koniec – kilka słów do kibiców Hetmana?

Oczywiście zapraszam wszystkich kibiców i sympatyków Hetmana zarówno na mecze domowe, jak i wyjazdowe. Myślę, że emocji nie będzie brakować, a przez ofensywny styl gry damy dużo satysfakcji nie tylko sobie, ale także widzom oglądającym nasze zmagania z trybun.

Foto: Hetman Laszki